Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Vis in umbra…

Cristalul meu din inima-mi cea sumbra
Al ei vis incet se pierde-n umbra
Straluciea lui albastra verzulie
Parc-ar vrea sa arda-ntro faclie.

Si  cu-asa maniera in varf de frontiera
Arde cu taina focul , sarind peste bariera
Luna apune iarasi in somnui licarind
Si eu in varful noptii, iar ma trezesc vorbind

Un suflet asteapta , intruna stand la poarta
Si cu cheia lui, deschide a mea soarta
Viata este grea nu ma-ndoiesc de ea
Apa inca curge , umpic nu vrea sa stea

Si lacrimile cad in cercuri se rotesc
Oricat m-as stradui, eu tot am sa gresesc
Sunt om ca toata lumea si stiu asta bine
Si nu sunt perfecta, dar seman mult cu tine!
Vis in umbra…, de Brighter Angel

Single Post Navigation

Leave a Reply

