Dreams World

Fight the reality, with magic ..

"Te iubesc" vorba in vant

Toată viaţa mea, se umple cu durere
E multa invidie şi subapreciere
Şi nu-mi mai pasă ce tu vei alege
Căci într-un viitor, regrete vei culege!!!

Chiar dacă crezi că inima mi-ai frânt
Să ştii că nu-i aşa, eu nu sunt la pământ.
Dacă mă iubeşti mie nu imi pasă
Ochi mei în urma ta, o lacrimă nu lasă

“Te iubesc” o vorbă aşa uşor rostită
Dar niciodată nu a fost dovedită
Eu nu pun la suflet , tot ceea ce îmi spui
Si dupa al tău zâmbet , nicăieri eu nu mă sui

Eu nu-s o jucărie, sunt şi eu o fiinţă
Şi-am iubit mereu cu acea voinţă
Eu sunt tot, ce s-ar putea visa
Ori ma-accepti aşa, ori vei zice pa!

“Te iubesc” vorba in vant, de Brighter Angel

Single Post Navigation

Leave a Reply

