Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Drumul catre nicaieri

Drumul catre nicaieri
Ce faci cand viata-ti si-a spus cuvintele? Ce faci cand suferi si singurul gand pe care il ai in minte este moartea?
Ce faci cand toata lumea te ignora si te ia drept un nimeni si un nimic?Privesti spre cer te gandesti ca vrei sa fi acolo , alaturi de El…
Viata e nedreapta nu ti-ai dori sa mai ramai nici macar o secunda , dar cand iubesti viata are si partile ei bune. Cand iubesti pe cineva din toata inima, vrei acelasi lucru din partea acelei persoane . Vrei iubire , afectiune…Vrei sa traiesti cat mai mult pentru a-ti petrece timpul cu acea persoana speciala pentru tine. Dar daca sentimentul nu e reciproc, suferi , plangi , vrei sa dispari de pe fata pamantului. Uneori simti ca lucrurile nu au nici un sens, dar tot ce se intampla are propriul sens. Dumnezeu ne apara de toate relele , sa tinem minte asta, ne implineste dorintele , ne leaga drumurile. Tot ceea ce avem mai bun , avem de la El. El va fi mereu acolo undeva sus , si ne va veghea pe fiecare in parte. Si totusi te gandesti de unde atata suferinta? Cum dupa ploaie , se arata mereu un curcubeu, asa si dupa lacrimi o alta viata , o viata colorata si frumoasa se va arata in fata noastra. Dupa ce acel curcubeu dispare cerul poate ramane innorat sau senin. Cand acea viata colorata dispare din fata noastra, se poate arata una curata si fericita sau una ingrozitoare si trista.
Fluturi traiesc decat o zi , unii prind ghinionul zilelor ploioase iar altii se bucura de seninul cerului.
Azi am hotarat voi deveni si eu un fluture, un fluture cu mai multe zile tot ce-i adevarat, dar pentru prima oara voi vedea placerea de a zbura, de a simti vantul printre plete…Vreau sa zbor din varful turnului Eifel, tocmai pentru ca zborul sa fie mai lung si mai placut. Ma strecor din casa  afara cu o suma imensa de bani, aceasta fiind ultima mea zi vreau sa fie una perfecta. Ma duc la aeroport , tip-til intru fara sa vada nimeni ca eu defapt nu am bilet. Pentru prima data am vazut marea de la 11.000 km de pamant, o priveliste atat de linistita si frumoasa incat as fi vrut sa sar de acolo , fara speranta insa caci nimeni nu deschidea usa avionului pentru mine.
Peste 2 ore bune, ajunsam in magnificul oras al Frantei…Paris.
Probabil parintii mei ma cauta peste tot , dar in zadar, nu ma vor gasi prea repede. Pot sa caute ca disperatii. Prietenii mei isi vor face griji, dar eu voi scapa de ele. Am urcat pe scari pana in varful turnului , atat de multe scari incat m-a apucase seara sa ajung pana sus detot. In pozitie de zbor ma pregatesc pentru ultimele clipe. Iau telefonul din buzunar , si ii sun pe toti care mi-au fost alaturi la bine si la greu si le transmit sincere multumiri. Cu lacrimi in ochi si rani de-a lungul sufletului am inceput sa zbor asemeni unui fluture. Ultima mea zi dar totusi mi-am adus aminte de toate momentele bune si rele, pot sa spun acum ca am devenit si eu un mic fluturas care a trait o singura zi.
Acest drum il voi numi Drumul catre nicaieri caci nu stiu unde sau ce voi ajunge stiu doar ca am scapat de griji si ca nu mai am nimic de care sa ma ingrijorez.
Stirile de la ora 5: “O fata de numai 13 ani s-a aruncat de pe Turnul Eifel , astaseara ora 9 si jumatate.Anchetatorii au descoperit  ca fata venea din Romania ca avea multi prieteni, era o foarte buna scriitoare, nimeni nu isi explica de ce sa fi facut acest gest.”
Parintii mei au luat-o razna, majoritatea lumii plangea, dar numai prietenii mei cei mai apropiati mai plang si in ziua de azi dupa mine caci ei mi-au fost cel mai aproape , sprijinul meu la bine si la greu. Pentru asta eu le multumesc din toata inima si sper ca intr-o zi sa ne intalnim din nou.
 
                      Drumul catre nicaieri , de Brighter Angel
 

Single Post Navigation

One thought on “Drumul catre nicaieri

  1. Super! Fara cuvinte!

Leave a Reply

