Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Dreams World – lupta impotriva realitatii

Invata sa visezi!

Lupta contra realitatii!

Dreams World e lumea in care eu ma simt ca acasa…Dreams World e motivul pentru care inca continui sa lupt. Nimeni nu imi poate lua aceasta lume , din pricina faptului ca ea se afla in sufletul meu. Unii imi spun sa vad realitatea si sa las toate astea deoparte, caci ceea ce e aici nu se va intampla niciodata. Dar nimeni nu stie ca ceea ce e aici ma face sa pot lupta in viata. Raiul pe Pamant…Dreams World.

Aici totul devine posibil. Acest blog reprezinta doar o pagina de carte a celor ce stiu sa viseze. A celor ce au fost dezamagiti, si a celor care nu mai fac fata realitatii.

Realitatea e cel mai crud lucru de pe Pamant. Desi ea exista cu adevarat, noi ne-am creat propria lume, propriul colt de Univers unde ne putem elibera de tristetea pe care realitatea ne-o aduce.

Toata lumea viseaza, toti avem propria lume, unde uitam de necazuri si nenorociri. Aceasta lume ne da puterea de a lupta in continuare fara ezitare.

Datorita aceste lumi, eu voi putea visa, voi putea lupta si ma voi trezi invingatoare. Nu am sa renunt niciodata, pentru ca inima mea e prea de basm ca sa lase totul in urma. Aripile mele, oricat de mult ar fi ranite , ele vor continua sa ma ajute sa zbor deasupra gropilor adanci. Si chiar daca voi cadea in vreuna din ele, am   mai multe parti de suflet…prietenii care ma vor ajuta sa ma ridic la suprafata. Datorita lor, suferinta se lasa ca o pana alba care imi curata sufletul de murdarie. Fiecare pata dispare cu regretul, si fiecare vis incepe cu o noua usa deschisa.

Veniti cu noi…Visati cu noi, traiti cu noi…

Luptati alaturi de noi!

Luptati impotriva realitatii !

Single Post Navigation

4 thoughts on “Dreams World – lupta impotriva realitatii

  1. Imi place sa visez :X uff dar nu pot visa asa cum visezi tu, e greu sa treci prin aceasi realitate..zi de zi…😦 mai ales ca se intampla atatea….pfuuu poate ma inveti si pe mine sa visez :X 😦

  2. Ioana on said:

    Ododododo ce frumos :*

  3. Weezy F. Baby on said:

    Despre asta..lumea asta, in care trasiesti tu e dovada cea mai clara ca esti o artista, si nu una oarecare, una care ar putea ajunge la sufletul fiecaruia, care sati alinte inima cu acele pene albe, sa te faca sa simti ca scapi de realitate chiar in momentul in care citesti, ca si cum ti-ar deschide portile spre lumea ei cu o imbratisare mare si calda, si totusi ranita, cam asta-i tot ce ar trebui sa stiti despre lumea asta, si aici ar trebui sa va simtiti cel mai bine, credeti-ma pe cuvant, da poate(sau chiar sigur) va da-ti seama si singuri, weezy ya’ll😉

Leave a Reply

