Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Sentimente

Sentimente

M-ai lasat singura in propriu-ti iad destins

M-ai lasat singura in focul ce-ai aprins

M-ai lasat sa ard , cu soarele din mine stins

M-ai lasat sa cad, in oceanul larg intins

 

Nu stiam , ca pentru-atat ma lasi deoparte

Nu stiam, sa ma retrag napoi in carte

Nu stiam, dar acum merg mai departe

Nu stiam, ca un nimic sa ne desparte

 

Cu inima in mana, pasesc iar inainte

Cu inima in mana, pasesc pe loc fierbinte

Cu inima in mana, dar ea racoare simte

Cu inima in mana, si sentimente sfinte

 

Cu sufletul in ceruri, la tine iar zambesc

Cu sufletul in ceruri, iti zic ca te iubesc

Cu sufletul in ceruri, ti-am zis ca te doresc

Cu sufletul in ceruri, acol’ acum traiesc.

 

 

Single Post Navigation

7 thoughts on “Sentimente

  1. Pfuu😦 prea trista sa mai comentez…. :X :3

  2. Weezy F. Baby on said:

    versurile tale ne duc in ceruri..pur si simplu e ca si cum:X,stiu si eu…oricum faci o treaba mai buna ca ingerii😉 :*

  3. Adrian T. a.k.a. Criss on said:

    Penumbra, varianta sweet.❤ Am doar o mica nemultumire… dupa "Nu stiam…" nu trebuia sa fie virgula si se aude cam naspa cand o citesc (in minte…)

  4. Rain on said:

    Eu o sa fiu sincera cu tine, poezia ta desi ar fi trebuit sa exprime o groaza de sentimente si de stari, nu imi exprima nimic. Tu nu faci altceva decat sa fugi dupa rime, prefer o poezie de o strofa, bine gandita si simtita decat patru sute de strofe unde sa vad doar niste cuvinte aruncate pe acolo, doar ca sa rimeze.
    Nu mai face greseala asta, am observat in toate poeziie ca fugi dupa rima, rima, rima si iar rima, nu totul se rezuma la asta. Iti lipsesc multe semne de punctuatie si faci multe greseli de exprimare gen ” Nu stiam, ca un nimic sa ne desparte” corect este sa ne desparta si am mai vazut greseli de acest gen, oricum versul suna rau cand pui acea virgula acolo, iar dupa virgula pui ” ca un nimic” deci ” nu stiam ca un nimic sa ne desparta” nu are sens.
    Sper ca nu o sa te superi, stii ca incerc sa te ajut chiar daca posibil, crezi ca sunt prea dura ^^
    Oricum, succes in continuare

    • Mulţumesc pentru părere deşi adevărul e că nu fug după rimă ;D . Oricum voi încerca să fac mai bine pe data viitoare . Nicio supărare, chiar te rog să îmi spui unde greşesc :3

  5. AiKunn on said:

    Rain, cata poezie ai citit la viata ta?

    In primul rand faptul ca poezia nu exprima nici un sentiment e un argument nefondat bazat pe o parere proprie. Spiritul tau critic chiar o ia pe aratura atata timp cat tema poeziei este exact opusul parerii tale.

    In al doilea rand poezia nu este poezie fara rima. Rima este insasi podoaba care da frumusete versurilor. Sa fiu sincer cu tine, o poezie fara rima “zgarie la timpan”. Poate ar fi cazul sa te intrebi de ce Eminescu a fost si este “Luceafarul poeziei romanesti”.

    In al treilea rand, singura greseala al naibi de absolutizata de tine este una intentionata. E o singura litera ce nu modifica intelesul cuvantului, nici al versuli, ba din potriva continua monorima.

    Cred ca am explicat destul de clar si frumos.
    Un ultim aspect.
    Te rog termina cu crizele de gelozie si cu criticile pe langa subiect, revino cand inveti sa scri poezie.

  6. Rain on said:

    Ha? Nu am spus in nici un caz ca e fara rima, am spus ca fuge dupa rima si asta e parerea mea, de aia exist, nu cred ca are nevoie doar de pareri gen ” E frumooos” sau chestii genul. Brighet ma cunoaste si stie cum sunt si mai stie ca nu vorbesc fara sa cunosc. Asa ca te rog frumos, daca esti amabil si dragut, vezi-ti de comentariile tale.
    Oh, si crede-ma am citit multe poezii la viata mea, daca nu as fi citit nu as mai avea atat de multa indrazneala sa ii spun ceea ce ii spun si asa, ca fapt divers, ar fi mai bine sa citesti mai putin mai atent, nu am spus ca poezia ei e fara rima, am spus ca fuge dupa rima adica are multa rima si versuri care nu se inteleg ” Cu inima in mana, pasesc pe loc fierbinte” ha? ._. ” M-ai lasat sa cad, in oceanul larg intins” a scris intins doar ca sa rimeze, daca acolo ar fi descris acel ocean cu ceea ce simtea ea in acel moment ar fi fost diferit. ” Cu sufletul in ceruri, la tine iar zambesc

    Cu sufletul in ceruri, iti zic ca te iubesc

    Cu sufletul in ceruri, ti-am zis ca te doresc

    Cu sufletul in ceruri, acol’ acum traiesc.”
    Ce sentimente vrea sa transmita in aceasta strofa? De iubire, dorinta ._. aceste versuri doar rimeaza dar strofa in sine mie nu imi trezeste nici un sentiment. Si logic ca e parerea mea, doar nu am vorbit in numele altcuiva. Daca tie iti trezeste amintiri, stari, chestii, trestii, atunci ma bucur pentru tine ^^ Criticile de gelozie? Geloasa de ce? ._. Adica vreau sa o ajut si mi se spuna ca sunt geloasa ._. Nu am nevoie de talentul altcuiva, atuul meu nu este poezia, dar stiu destul de bine sa “critic” una asa ca, asa cum am mai spus si mai sus, nu este treaba ta ce fac eu ^^.
    Si honey [ Brighet ] cand spun ca fugi dupa rime inseamna ca faci versuri in care nu poti sa exprimi ceea ce simti cu adevarat din cauza ca faci acele rime, cel putin asta cred sau cel putin asta am observat.
    Rica merge pe furis \ Si se ascunde intr-un tufis ª Care era plin de frunzis\ Soarele s-a indragostit \ Dar de luna fost ranit \ sau Mi-e dor sa imi spui ca ma iubesti\ Mi-e dor sa imi spui ca ma doresti\ Mi-e dor sa te vad cum imi zambesti\ Mi-e dor sa te privesc cum stralucesti ._. uite are rima? Are, e monorima? Este ^^ dar eu una nu o pot considera o poezie, ci o prostie asa ceva poate face oricine si nu trebuie sa fie vre-un geniu. Oricum Brighet, acum cum voi termina scoala, voi incerca sa iti comentez de acum poeziile.
    Succes >:d:D<.

Leave a Reply

