Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Ecoul inimii

Ecoul inimii

Lacrimile-n ochi si suflet

Intepat de-un fir al sortii

Al inimii ecou si sunset

Disparea in toiul noptii

 

Intuneric printre gene

Si amarul in sprancene

Toate-n lacrimi se sfarsesc

Dintr-un simplu te iubesc

 

Dor urland din nepatruns

Cel ce inima mi-ampuns

Cu lacrima din amintire

Si zile pline de iubire

 

Bate, noaptea ma trezeste

Din somnu-mi cel misterios

Acel ecou : “El te iubeste”

E visul cel mai pretios.

 

Urma noptii sa apuci

Ai grija pe-un te duci

Desi gandul mi-l uraste

Sufletul tot il iubeste.

 

De il vrea aici aproape

Sa nu plece , sa ramana

Chiar de este peste ape

Tot am sa il prind de mana.

 

Dar insa toate-s ganduri reci

Ceva ce nu va fi in veci

Speranta insa sa-mi ramana

Ecoul inimii din mana.

Single Post Navigation

3 thoughts on “Ecoul inimii

  1. Doamne ce poezi frumoase scri..pe langa asta si foarte adevarate…😦 si sti cum se spune adevarul doare uneori nu? :)) pfuu ;( m-a intristat :))😕 acum ca ma gandesc.. nu mai am nimic de comentat e frumos si punt. :3 :*

  2. Foarte frumos pui :3, imi plac din suflet poeziile tale. Au o rima minunata.
    Totusi, pacat ca sunt un pic cam triste ::D<

  3. Weezy F. Baby on said:

    fara cuvinte..sincer,f bestial :X un fel de conflict dintre minte si inima e foarte genial, sper sa nu te opresti pana nul prinzi😉 continua tot asa esti cea mai tare :* weezy😉

Leave a Reply

