Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Sa-ti fie sfaramate visele?

Multa lume spune asta, si din pacate multe persoane vad mai intai partea rea decat pe cea buna. Mi sa spus de foarte multe ori , uneori de la cele mai dragi persoane ” Vreau sa mor!” . Eu una chiar m-am saturat sa aud cuvinte in acest gen, chiar daca uneori cu totii il simtim , trebuie sa ne controlam nu? Si ii mai aud spunand : ” Visele imi sunt spulberate, nu mai am de ce sa traiesc!”. Este extrem de gresit! Nimeni, de pe intreaga planeta nu poate lua ce e al tau.  Visele nu se spulbera niciodata , atunci cand ai incredere in ele. Majoritatea oamenilor traiesc in vise atat de mult incat nu mai vad realitatea. In fata lor se deschide o lume roz in care totul e perfect iar ei au impresia ca traiesc in acea lume. Este imposibil. Lumea pe care ei o vad atat de roz, trebuie sa fie un loc in care sa te eliberezi dar nu un loc in care sa uiti de faptul ca tu defapt traiesti intr-o realitate cu totul si cu totul diferita.

Multe prietene de ale mele imi spun asa : “Oare ma place? Ce sa fac? Cum sa-i spun ca-l plac?” . Singurul meu sfat este “Incearca, daca nu reusesti nu inseamna ca ai pierdut totul” . Ce vorbesc eu si ce inteleg ele. Plus de asta , nu au nici macar varsta potrivita pentru a avea un prieten sau pentru a cunoaste ce e intradevar suferinta.  Si nu vorbim aici doar despre asta, acesta va fi un mic exemplu.

Adevarul e ca niciodata nu trebuie sa te intrebi ” Oare voi reusi?”  sau sa spui ” Nu incerc, ca n-am sa reusesc” . E o alta greseala pe care multi dintre noi o fac , si rateaza mai mult decat isi pot imagina. De ce sa spui din start ” Nu voi reusi” fara sa incerci? Ai auzit vreodata de ” Hai ca se poate!” ? Nu. Poate de aceea te feresti si te ascunzi atat in tine. Si bineinteles , nu vei reusi de la prima incercare, poate nici din a doua, dar atunci cand vrei cu adevarat sa obtii ceva, vei reusi in cele din urma. Omul invata din greseli fara sa isi dea seama uneori.

Acum ca v-am spus ceea ce imi zic altii, probabil va ganditi ca s-ar molipsi si la mine nu? Pai asa e, uneori ma gandesc la asta, dar gandurile negative sunt usor de alungat cu cele pozitive. Asta da dovada ca binele e mereu mai bun decat raul. La mine nu exista “nu pot” fara sa incerc. La mine nu exista ” nu voi reusi” , si daca chiar nu reusesc , nu e o pierdere. Viata merge inainte orice ar fi. Chiar daca uneori mai traiesc in “lumea mea” , ma trezesc la realitate si vad adevarul. Imi aduc aminte ca orice s-ar intampla, mereu va fi o persoana apropiata care sa ma incurajeze. Sa iti faci prieteni adevarati nu e un lucru usor, dar te bucuri enorm atunci cand ii cunosti. Prietenul adevarat iti e mereu alaturi la greu, iar tu poti zambi doar din faptul ca unei persoane chiar ii pasa de tine si vrea sa te ajute. De aceea eu nu voi spune ca visele imi sunt sfaramate. Stiu ca pot continua indiferent de situatie.

Visele mele raman vise , si nu ma voi opri niciodata din a visa la o lume mai buna. Asta fiindca prin ajutorul viselor, imi cladesc viata care e reala. ♥

Konachan.com - 137840 amemura_(caramelo) animal barefoot bird black_hair clouds dress flowers landscape moon original scenic short_hair stars tree water

Single Post Navigation

8 thoughts on “Sa-ti fie sfaramate visele?

  1. Mereu va fi o persoana apropiata care sa te incurajeze >:D<
    Bravo. Imi place :3

  2. Hmmm, părerea ma: Visele tale sunt treptele spre propria ta ascensiune atât pe plan moral cât și intelectual, psihologic. Dacă nu visezi la ceva și nu speri din tot sufletul, nu o să se îndeplinească niciodată. Însă visele nu sunt de ajuns, așa că alături de ele trebuie să fie neapărat încercarea. Ceea ce visezi trebuie din răsputeri să încerci să realizezi și până la un moment dat vei reuși. Însă nici acestea două din urmă nu sunt suficiente singure, așa că alături de ele musai trebuie să-și facă loc și încrederea. Numai dacă visezi, încerci și ai încredere în tine și în visele tale, vei reuși cu adevărat. Acum, nu aștepta ca asta să se întâmple așa, peste noapte sau peste săptămână sau peste lună. Trebuie să muncești din răsputeri tu ca om ca să ai și ceva rezultate, iar dacă nu te dai bătut și vei munci în continuare, la un moment dat cu siguranță vei ajunge la îndeplinirea acelui vis. Important este să nu te dai bătut🙂
    Acum, dacă doar visezi și aștepți să îți pice brusc ceva din cer sau mai știu eu de unde altundeva, visezi degeaba🙂

  3. Bianca on said:

    Sunt multe persoane care isi fac iluzii la unele relatii si acele persoane dau cu piciorul.Tu privesti viata in ansamblu.Adica tu vrei ca toata lumea sa fie sincera cu toata lumea si fiecare sa spuna “Verde-in-fata”.Imi place :* :*

  4. aici e mai bine😀 (nu mai e muzica aceea obositoare și te pot citi în voie)

Leave a Reply

