Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Sa-mi ofere curaj?

Foarte multe persoane se bazeaza pe ceva anume ca sa prinda curajul de care au nevoie. De multe ori acest curaj vine din parti total gresite. De la prieteni in cel mai rau caz, pentru ca acesti prieteni de multe ori pot avea doua fete. E bine sa te distrezi cu prietenii si sa te simti bine, dar asta pana la un anumit punct. Nu e bine sa ai prea multa incredere in ei. Cand vei avea mai mare incredere in acestia, ei te vor trada. De ce? Pentru ca asa cum am spus, au doua fete. Dar nu e neaparat sa fie asa pentru toata lumea . Eu am incredere in toti prietenii mei dar sunt mereu pregatita pentru o dezamagire, si mereu atenta la detaliile unei prieteni. Atunci cand vad ca ceva se destrama nu incerc in niciun fel sa repar greselile altcuiva. Fiecare e responsabil de propria greseala, trebuie sa-si dea seama de ea si sa si-o indrepte.

Esentialul e , sa nu ai prea mare incredere in prieteni, decat in cei care chiar merita .

Probabil , sau mai mult ca sigur, cu totii cautam ceva care sa ne ofere curajul de care avem nevoie. Si eu fac asta, dar nu imi gasesc tot curajul  intr-un singur lucru sau fapt ci in mai multe. Unul dintre toate ar fi privitul catre anime. Si acum sa vedem ce sunt defapt acestea. Sunt desene animate, dar cu o poveste cu totul si cu totul interesanta care merita urmarita. Nu toate anime-urile sunt de calitate, dar in cele mai multe inveti lucruri noi care te ajuta in viata de zi cu zi.

Fiindca e seara si nu prea pot sa transmit mai mult va las cu o mica recomandare. Urmariti Kaleido Star, e un anime de toata frumusetea si iti ofera puterea de a continua!

Uitati aici un mic trailer, sper mult sa il urmariti si sa va bucure!

Single Post Navigation

8 thoughts on “Sa-mi ofere curaj?

  1. inf0kid on said:

    ehe… referitor la prietenii ai dreptate. Sunt placut impresionat de maturitatea cu care abordezi subiectul si sunt convins ca vei ajunge unde iti doresti! Succes!

  2. ….oamenii trebuie sa comunice intre ei, sa se descopere unul pe altul…sa lege prietenii durabile intre ei…o prietenie se construieste greu dar o data realizata prietenia devine cel mai minunat lucru care se poate intampla oamenilor…prietenia nu are varsta…nu are limite…este neconditionata…este fireasca si este cea mai mare bogatie pe care oamenii o pot dobandi…
    O zi minunata, Lorelei

    • Asa e, mare dreptate graiesti! Insa de multe ori ne inselam pe noi insine cu aceasta prietenie, si o oferim persoanelor care nu o merita, lucru care ne face adesea sa suferim din pricina unor oameni falsi.

      • Prietenia nu se ofera…ea se naste …este o unire a sufletelor pe care omul nu o poate controla atunci cand ea este fireasca si neconditionata…este o unire perfecta a doua suflete care se completeaza…din pacate, majoritatea oamenilor dau alt sens prieteniei…prietenia este ca un dar pe care putini stiu sa-l pretuiasca…nepretuind acest dar o prietenie moare din fasa…intr-o prietenie sufletul isi doreste prezenta celuilalt…isi doreste un timp al lor in care confesiunea sa sfinteasca acea legatura intr-o flacara vie a ceea ce ii leaga…bunatatea, iubirea pentru iubire si devotamentul neconditionat sunt cateva din elementele care stau la baza unei prietenii adevarate…

  3. Marian on said:

    Problema fiecarei persone este ca nu cred in EU-l din sine.
    Daca am crede riecare am fi departe si nu am mai fi asa singuri, trebuie sa afli in cine sa ai incredere.
    Eu am invatat asta la o varsta frageda, si nu vreau sa vad pe altcineva ca sufera.
    Asa ca, cum a zis cineva “Enjoy the life, because life is short!” si eu cred ca are dreptate.
    Nu uita Deny, suntem putini prieteni, dar suntem langa tine.
    p.s.: scuze de greseliile gramaticale si ortografice.

  4. Nu ma refeream la genul acela de prietenie, la prietenie simpla, nu o prietenie din care un anume baiat si o anume fata se vad casatoriti. Dar e adevarat, fiecare prietenie adevarata trebuie sa aiba o legatura stransa , incredere, iubire si curaj.

Leave a Reply

