Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Lacrimi aprinse

Lacrimi aprinse

 

Lacrimi

Incepand de seara, pana dimineata
Lacrimi de durere, curgand imi spala fata
Fiecare tine, o mica amintire
Fiecare striga, spre a mea trezire

M-am inchis in mine, un loc intunecos
Dar totusi inca sper, sa fie mai frumos
Si tot singura stau, privesc catre fereastra
Amare ganduri vin, nimanui nu-i pasa

Inca tot astept , acea mangaiere
Care sa ma ridice, sa imi dea putere
Dar toti ma lasa balta, de aceasta data
Si iarasi ma simt , de el abandonata

Lumea se invarte, la fiecare pas
De mult am uitat, sa ma mai uit la ceas
Timpul trece prin mine, la fel ca o sageata
Si cred ca mai trista, nu am fost vreodata

Inima-n bucati, iar mi-e sfaramata
Oare ce-am facut, de aceasta data
Nu merit sa zambesc, Doamne de ce oare?
De ce asa de tare, sufletul ma doare?

 

Single Post Navigation

9 thoughts on “Lacrimi aprinse

  1. Costin on said:

    Semnele de punctuație sunt aiurea rău. Poezia e imposibil de citit.
    Privind rimele, acestea sunt în regulă, dar unele sunt trase de păr.
    „Incepand de seara, pana dimineata
    Lacrimi de durere, curgand imi spala fata”
    Un exemplu. Și aceste versuri au rimă în regulă, însă exprimarea nu este tocmai naturală. Lacrimi de durere, curgând îmi spală fața. Această formulare a încuiat sentimentul care ar trebui să-l redea; având o exprimare relativ robotică. Potențialul tău cu privire la poezii este măricel, însă mai ai mult, mult de lucrat.

  2. Bianca on said:

    Imi place poezia🙂🙂.

  3. Daniela on said:

    Este frumoasa :*

  4. Excelenta! Felicitari!

  5. Ma bucur ca va place, va mai astept pe aici🙂 !

  6. E o poezie foarte trista…😦 Dar frumoasa, te pricepi. Poate in poeziile viitoare vei experimenta niste sentimente mai pozitive!😉

Leave a Reply

