Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Sub apă

Ei, uite că după un timp îndelungat, Brighter Angel a voastră vă aduce încă o picătură de culoare în viaţă. Sau pentru mine chiar arată bine. Desenul e arta, pasiune , talent , poezia nescrisă dar colorată.–> [This is made by me ]

subapa

 

La fel ca titlul , desenul reprezintă o fată cu capul sub apă . Nu de tot , doar până la ochi. Sper să vă placă, voi mai veni şi cu altele desigur. Dacă am omis diacritice, scuzaţi-mă, acum mă obijnuiesc cu ele .

 

Single Post Navigation

6 thoughts on “Sub apă

  1. Defapt, e obişnuiesc* la sfârşit, în fine, n-am venit aici să-ţi corectez greşelile de scriere, fiindcă, chiar şi eu le fac. Trecând peste comentariul ăsta cu un început stupid, haide să comentăm şi despre desen. Îmi place cum e lucrat, deşii am impresia că e făcut pe desenatorii. Arată destul de bine ca aspect, deşii nu întrece alte desene pe care le-am văzut(de la diferiţi artişti), e chiar bun. M-ai ai de lucrat puţin la contraste care sunt puţin deranjante deoarece sunt prea deschise, în rest, e un desen super-reuşit, să ne mai desenezi :3.

    • Da, cu adevarat, desenul e facut pe acel site, desenatori.ro. Trebuie sa stii ca este extrem de greu sa lucrezi pe aplicatia aceea, desenul in sine trebuia sa contina nuante deschise, insa cand l-am salvat s-au deschis putin mai tare nu stiu de ce. In orice caz ma bucur ca iti place🙂.

  2. Făcut pe ăla de la desenatorii* corectează şi tu acolo.

  3. edmondn1 on said:

    Zâmbet Negru, înainte să corectezi pe cineva, asigură-te că scrii corect. Vezi că, ai multe de învăţat.
    Greşit: defapt – Corect: de fapt
    Greşit: deşii – Corect: deşi
    Să revenim la desen, e frumuşel, dar mai ai de lucrat…🙂

Leave a Reply

