Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Pacea Domnului

Inainte sa o rescriu aici trebuie sa anunt ca este o poezie veche, de anul trecut cand nu aveam atat de multe cunostinte in literatura ca acum. Cu cat crestem mai mult cu atat aflam mai multe nu? Sper totusi sa va placa la fel ca celelalte si sa va umple sufletul de mister.

539713_420419034710873_680138896_n_large
Lacrimi cristaline, pe covor patate
Sufletul meu striga dupa libertate
Mainile in lanturi usor imi sunt pictate
Si multe sentimente imi sunt amestecate
 
Afectiunea e ceva ce imi lipseste
Ce inima-mi trista de mult timp isi doreste
Sufar , plang dar nimeni nu m-aude
Zambetul de mine, iarasi se ascunde
 
Fug in noapte, cautand in sentiment
In privirea soarelui , ce sta mereu atent
Mergand pe-acelas drum, singura mereu
Dar in al meu gand, nu am fost doar eu
 
Un prieten sa imi fie, ca suflet pereche
Sa sopteasca noaptea , la a mea ureche
Dar inima mea , nu asta doreste
Ea cu afectiune, usor se multumeste
 
Povestea se incheie, sunt in libertate
Si poti sa te superi, dar eu am dreptate
Libera ca un inger, zburand in golul cer
Rupand in zorii zilei, portile de fier.
 
Acele porti  inchise ce trebuiau trecute
Catre libertate, pe vrute si nevrute
Cu pacea lumii scrisa, intr-un vers frumos
Eu am devenit, a Domnului Hristos .

Single Post Navigation

Leave a Reply

