Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Neko

O nouă zi, un nou desen, o nouă bucurie , o nouă muncă . Nu ştiu de ce , dar mi se pune des întrebarea : Cum desenezi aşa de frumos? Şi ce răspuns aş putea să dau înafară de cel : ” Pentru că îmi place?” . 
Ei bine, desenez de multă vreme. De când mă ştiu am tot exersat şi niciodată nu am renunţat sau niciodată nu am spus ca munca mea e inutilă. Cu fiecare an ce trece simt că evoluez tot mai mult în această artă , dar nu numai . Ideea e următoarea… pentru orice îţi place să faci. 
*Niciodată nu e prea târziu să faci ceva ce ţi-ai dorit demult sau îţi doreşti cu adevărat. 
*Dorinţa înseamnă pasiune, pasiunea înseamnă talent iar talentul înseamnă succes. 
*Fără muncă , nimic nu se poate!
Asta pentru că am auzit de la multă lume “Nu voi putea niciodată pentru că nu am experienţă şi trebuia să încep de la o vârstă fragedă” . Mi s-a întâmplat să aud aceasta chiar şi în privinţa desenului care nu mi se pare prea greu de învăţat indiferent de vârsta pe care o ai. 
Şi desenul propriu-zis : 
525235_458061960938468_746785326_n
Păreri?
 

Single Post Navigation

Leave a Reply

