Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Pe furiş

 

Vocaloid.full.1428235_large

Astăzi a fost prima dată pentru mine. Eu fiind o elevă silitoare care învaţă şi niciodată nu face lucruri greşite , se pare că astăzi a fost timpul. Nu venisem bine la şcoală că îi văd pe colegii mei , majoritatea din ei cei mai buni din clasă, fugind de următorul test neanunţat la geografie. Prietena mea , Bianca, cum ea avea note mici la aceea materie, a chiulit şi ea, dar împreună cu mine. A fost ceva de genul :

-Bianca? Ce se întâmplă , de ce fuge toată lumea?

-Dăm test la geografie, eu nu am să stau aici să iau 3, mai bine o absenţă nemotivată.

-Vin cu tine!

Era prima oară şi pentru ea , într-adevăr. Nu ştiam unde să ne ascundem , unde să fugim. Era prima oară pentru amândouă. Aşa că mie mi-a venit acea strălucită idee, să ne ascundem în baia fetelor. Să nu credeţi că am făcut ceva lucruri necurate, că doar chiuleam , iar eu mai fricoasă de fel nu vroiam să rămân singură. Ne-am ascuns  acolo, aşadar. Într-o cabină amândouă cu ochii şi urechile în patru , să nu vină femeia de serviciu şi să ne prindă. Dacă ne prindea cu siguranţă ne ducea la directoare. Directoarea noastră e o vrăjitoare mai bine zis. Toată lumea se teme de ea, parcă ar avea ghiare sau ceva în genul. Timpul trecea mai încet ca niciodată, număram minutele. Situaţia asta era totuşi mai bună decât aceea când ţi se strigă numele şi nota care evident e 3 . Eu nu am luat niciodată o notă aşa de mică , însă nu vroiam ca aceasta să fie prima.

Când clopoţelul a sunat, parcă o grijă se risipi din mintea mea şi a prietenei mele. Totuşi, parcă voi trăi mereu cu această povară că am facut ceva greşit …şi totuşi mulţi fug de la ore. Am coborât scările unde ne întâmpinau ceilalţi colegi care au fugit. Toţi ne-au întrebat unde ne-am ascuns. “În baia fetelor , pe furiş , să nu ne vadă femeia de serviciu” fuse răspunsul nostru. Nu a fost chiar momentul oportun căci profesorul ieşise din clasă puţin mai târziu. Nu ne-a văzut pe niciunul, deoarece fiecare a luat-o la sănătoasa. Eu şi Bianca împreună, restul fiecare pe cont propriu.

Din pricina faptului că au rămas în clasă mai puţin de jumătate , nu s-a mai dat testul. Într-un fel i-am salvat şi pe curajoşii care au rămas în clasă. Dar sincer vă spun , nu cred că voi mai chiuli vreodată. Şi nici nu vă sfătuiesc să o faceţi. Cel mai bine e să ştii toate lecţiile pe dinafară , mai ales lecţia de zi, că aia e cea mai importantă până la urmă. Şi dacă se întâmplă vreodată să fie nevoie să chiuliţi , vă dau un sfat prietenesc. Nu vă ascundeţi în baie…că femeile de servici sunt tare nebune! Femeia aia se uita să vadă dacă în baia unde m-am ascuns eu şi Bianca sunt două perechi de papuci… Cât de aiurea.

 

Single Post Navigation

4 thoughts on “Pe furiş

  1. Donna on said:

    Foarte tare , imi place cum scri, este o patanie comica . E o problema epica ! :))

  2. =)))) doua perechi de papuci? =))) LOL ce faza tare, chiar e o patanie comica, vorbind asa la general :))

  3. GigaToxic on said:

    Good job.O sa incerc si eu :)).

Leave a Reply

