Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Cărăbuşul de mai

Miercuri, 1 mai…părinţii mei cum obijnuiesc ei să facă, mă obligă să merg cu ei la pădure. Păi ce să fac eu acolo? Asta mă tot întrebam . Mi-am terminat însă cartea, am avut parte de linişte şi pace şi totuşi niciodată nu am putut să-i retrag gândul de la el…băiatul pe care îl iubesc şi aş vrea mult să fie lângă mine. Nu terminasem bine de citit că auzisem strigătul disperat al surorii mele . Nu ştiam ce să fii fost asta…poate iarăşi se sperie de un gândac mare.

La început nici eu nu mi-am dat seama ce fel de gândac să fie, până când mama noastră a venit şi ne-a spus . Era un cărăbuş de mai , şi nu doar unul ci mai mulţi. Auzisem atâtea la biologie despre această gânganie mică şi inocentă. Singurul gândac care nu îţi va face absolut niciun rău. Am văzut asta cu ochii mei astăzi. L-am luat în mână şi l-am lăsat să se plimbe pe braţele mele arse de soare. Picioruşele lui mă gâdilau dar era atât de moi şi fine. Am stat ceva timp şi m-am uitat la el oarecum mirată . Era precum aş fi văzut un scriitor celebru mort de mii de ani cum ar fi Shakespeare. Nu mă luaţi la întrebări că nu prea le am cu istoria.

Până la urmă s-a dovedit a fii o zi bună şi chiar merita să ies împreună cu părinţii mei deşi ideea nu mă prea încânta. Chiar mi-ar plăcea să mai ţin măcar odată în viaţă , un cărăbuş în mână. Sunt mult mai inocenţi chiar şi decât noi, oamenii care suntem nişte mizerii majoritatea dintre noi. Mă refer la hoţi nu la oamenii de rând.

carabusul-de-mai

Single Post Navigation

Leave a Reply

