Dreams World

Fight the reality, with magic ..

După voia altora

34605662

Da, am lăsat pe ceilalţi să mă schimbe. M-au schimbat în rău, în bine, numai ei ştiu. Mă doare şi pe mine, sunt om. De ce trebuie de fiecare dată să fie ceartă între noi?

Voi începe cu începutul. M-ar da şi pe doi lei dacă ar putea, dar înainte eram mult mai preţioasă de atât. Ar alege pe alta în locul meu, dar înainte eram doar eu. M-ar lăsa să plec, şi chiar dacă nu aş mai vedea soarele de nori nu mi l-ar arăta. Şi toate mergând pe o serie de întâmplări .

“Fi mai serioasă” ; ” Eşti prea serioasă” ; ” Eşti enervantă” ; ” Acum nu mai stai cu mine” ; “Nu mă mai suna” ; ” De ce nu mai suni deloc?” …Şi tot aşa mai departe. Cine , ce vrea de la mine? Toată lumea crede că îmi e uşor. Îi ajut pe ceilalţi cu ce pot, pe celalte fete, să nu treacă prin ceea ce trec eu, dar eu? Pe mine cine mă ajută? Deocamdată, nimeni nu a putut lua piatra ce îmi apasă sufletul acum. O sinură persoană ar putea, şi dacă ea mi-ar spune ce să fac aş ascultao , că mereu am făcut exact cum mi-a spus şi spusele ei au dat roade. Uneori mă gândesc că e un dar de la Dumnezeu pentru mine, o mică mână de ajutor. Şi Îi mulţumesc enorm pentru ceea ce mi-a dat. Cred că nu aş fi putut să merg mai departe fără un sprijin. Dar totuşi, de ce plâng eu acum? De ce? Pentru că am făcut ca “el” să însemne totul pentru mine, ne-am promis atât de multe, ne-am spus atâtea cuvinte, încât acum aceste cuvinte îmi distrug firea. Urlu din toţi plămânii dar numai în sinea mea. Sinea mea îmi spune multe, dar cel mai important lucru e că mă ţine locului să nu fac ceva ce creerul meu proceseară în momente depresive. Probabil sunt prea sensibilă…

Obişnuiesc să cred, că nu există ” unul ” la fel ca el. Şi de ce? Pentru că mi-a spus nişte cuvinte care pentru mine au fost extrem de importante, şi mi-au pătruns la suflet. Sunt genul de persoană care pune aproape orice la suflet, şi am încercat de multe ori să uit, să trec peste, dar tot ce am reuşit să fac a fost să-mi înrăutăţesc situaţia. Acum în aceste momente, când nu mai ştiu ce am sau nu de făcut…cer ajutor. Asta pentru că am şi eu nevoie. Dar cine? Cine mă va ajuta de această dată? Mă voi închide din nou în mine şi voi plânge cu toate puterile, sau situaţia se va schimba? Pentru că numai să plâng pot, sau să fac ceva necugetat care nu cred că e cazul.

Ajutor…

Single Post Navigation

4 thoughts on “După voia altora

  1. Andrei on said:

    Cunosc situatia, cu toate complicatiile ei..

  2. DarkGirl on said:

    Chiar e foarte frumos si emotionant ce scrii. Am trait aceasi experienta, poate lafel sau mai putin intens ca tine, dar ca tine nu am fost ajutata de nime, ci doar amagita…

  3. I have been examinating out some of your articles and i can claim nice stuff. I will make sure to bookmark your blog.

Leave a Reply

