Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Rază de soare

Viaţă inexistentă ce m-ai aruncat aici în iadul ăsta ucigător. Tu lume care mă urăşti atât de tare. De ce să sufăr mereu eu după alţii dar alţii niciodată după mine? Tu viaţă ce lacrimile nu mi le porţi , de ce mă laşi să le vărs singură într-un abis inexistent. Ce laşi singurătatea să mă ucidă? De ce laşi speciile să îmi omoare sufletul? De ce plânge atât de tare. De ce sufletule, de ce plângi? De ce te doare? Unde vrei să ajungi, ce îţi doreşti de fapt? Acoperindu-te de dorul singurătăţii, mergi singur sufletule şi te pierzi în ura altora. Te doare şi iar plângi şi iar te doare. Nu suporţi asta, iarăşi plângi, iarăşi te doare. Şi iar vrei să fugi , dar nu ştii unde. Dar nu ai unde că eşti închis, închis în lacrimile-ţi profunde. Atât de adânci şi aerul nu îţi mai răspunde. Cererile sunt tot mai multe, dar de ce sufletule , de ce? Ştiu că nu mai înduri, ştiu că te doare. Dar te rog mergi înainte, trăieşte şi visează! Nu-i lăsa să-ţi ia viaţa! Nu-i lăsa să te doboare…

Nu-i lăsa…

Dragă voce interioară, nu am mai putut rezista presiuni, lumea 
viselor mele a fost invadată.
Am fost pătat de sângele lor murdar, atât de tare încât am 
dispărut încercând să mă purific. Acum trăiesc drept
o lumină vie, o rază de soare care nu va muri
prea curând.
Spune-le celor pe care i-am iubit că voi fi bine , şi
că voi veghea mereu asupra voastră.
,Sufletul de dinainte. ♥
 
 
gif_300x143_3c5a7e

Single Post Navigation

Leave a Reply

