Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Suflet plăpând

__by_kittenhime-d6cbgcwÎncercând să uit trecutul, mă îndrept pe alte căi
Încercând să rup neştiutul, prăbuşindu-ma-şi în văi
Şi visând în continuare, la ceea ce nu te aşteptai
Îmi lipseşti atât de tare, dar de doru-mi tu uitai

Inima-mi se zbate-n ea, de timpul ce-a trecut
Timpul merge mai departe, numai sufletu-i tăcut
Că el simte şi din viaţă, şi de-acum şi de demult
Toate clipele-nvechite pe care-n mare le-ai pierdut

Am fost şi încă sunt, un simplu obiect prăfuit
Pe care l-ai distrus, precum ai voit
Lucrurile care mă făceau să plâng din răsputeri
Era cealaltă eu ce te-a făcut să suferi

Cât inimile noastre erau stinse, ne-am schimbat
În rău, în bine, dar tu în suferinţă m-ai abandonat
Suntem diferite, dar sufletele sunt de-acelaşi rând
Trecutul nostru mă reţine, la fiecare pas ţipând.

Single Post Navigation

Leave a Reply

