Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Lacrimă stinsă

descărcare

Vărsând lacrimi pe o coală de hârtie ruptă, lacrimi scrise cu cerneală, merge înainte. Chiar dacă are sufletul în ceață, chiar dacă e singur unde e frig și-l doare, încă trăiește, a luptat și încă e în viață…dar cât? Și a doua întrebare ar fi… până când? Nesfârșită singurătate, lasă-l să fugă, lasă-l să-și clădească un nou viitor, uită de lacrimile sale. Învață-l și tu să lupte mai bine, mai bine căci se poate. A fost batjocorit de cei ce-l înconjoară, până la ultima secundă, chinuit de acele umbre care se numesc prieteni falși. Cei mai mari dușmani ai lui, ai sufletului meu.  Deși încerc, deși îmi doresc, încrederea mea în persoanele greșite nu încetează.

Să fii iubit. Să fii apreciat. Să-ți fie acceptată propria persoană, să fii dorit, să fii așteptat, să însemni ceva special, pentru cineva. Cineva să nu mai vrea să pleci… niciodată. Ce sunt sentimentele pentru o anumită persoană, când aceasta nu simte la fel? Sunt un nimic, nesemnificativ. Te-ai săturat să fii gunoiul tuturor, te-ai săturat să suferi… și eu m-am săturat să văd ceara lumânării mele cum se topește. M-am săturat să privesc prin lacrimi reci, din suflet stinse, rupte, smulse cu forța de toate relele ce mă înconjoară. M-am săturat să văd viața cum trece pe lângă mine, m-am săturat să pierd momentele frumoase în infernul aburit, inclar de atâtea suflete rătăcite. Cred că la fel și tu…ți-ai dorit același lucru, cred că la fel și tu, ai plâns… dar ai fost salvat … Călătoria mea se termină, minutele trec, apa se scurge, și poate zboară, și plânge și trece.

Îngerii nu mai sunt, ei mor după ultima scânteie aprinsă, ei mor după ultima speranță uitată. Eu nu mai sunt, eu mor odată cu îngerii, odată cu ultima lacrimă pierdută.

Vântul deasupra mea, sau eu deasupra lui, în întunericul veșnic, am apus asemeni soarelui. Și veșnicia s-a stins, odată ce am închis ochii.

Pace.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Lacrimă stinsă

  1. Emotionant si frumos :o3. Imi place mult ;( .

Leave a Reply

