Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Iubire – nepăsare

Îl iubești, dar simți că nu are nevoie de tine. Dragoste de copil mic, dragoste ce doare, dragoste ce te sfâșie, în lacrimi, în amintiri. Aș face orice pentru tine, nu e doar o vorbă suflată în vânt și pierdută, și aruncată, să o audă doar Cel de Sus. E un sentiment, nu e un cuvânt, e ceva ce sufletul ghidează. Dar pentru tine nu contează…

A ține la cineva, iar acel cineva să nu se intereseze, e lacrimă pierdută. E noapte albă, e pată neagră, lăsată în urmă de ploi, de fulgere și tunete ce vor să te distrugă. Iubește-l, dar nu-l lăsa să te rănească, așteaptă-l, dar nu rămâne singură. Du-te după el, dar nu la nesfârșit. Caută-l, dar nu la infinit. Fugi după el, dar nu-ți pierde viața după o singură persoană, pentru care nu mai ești, pentru care nu mai exiști. Viitorul nu minte, viitorul e o creație proprie a omului, o sămânță lăsată la naștere și o plantă uscată la moarte. Unele sunt flori, altele buruieni, depinde cum ți-ai semănat viața. Florile au trecut prin ploaie, prin soare, prin vânt, furtună, pe când buruienile au stat mereu în soare.

Oricât de departe ai fi, voi veni după tine. Oricât de mult ai suferi, voi suferi și eu cu tine. Oricât de mult ai plânge, voi plânge împreună cu tine. Îți voi fi lacrimă și zâmbet, și somn și bucurie, și melancolie. Orice ar fi, voi fi mereu o umbră ce te va păzi, voi fi un înger păzitor care va sta mereu lângă tine, să te ajute, să te apere, să-ți șteargă lacrimile și suferința.

Și când soarta își va spune cuvântul, oriunde te-ar duce, am să vin cu tine.

Pentru că te iubesc.

d65420cf

Single Post Navigation

One thought on “Iubire – nepăsare

  1. Salutare,

    Ai un Blog foarte frumos! Iti urmaresc atenta post-urile de pe blog de ceva vreme. Imi place cum scrii, ma inspira! Asta m-a determinat sa-mi deschid si eu un Blog. Mi-ar face placere sa intru si eu in comunitatea voastra cu o tematica cel putin indrazneata. Incerc sa astern cuvintele intr-un mod cat mai savuros pe: http://delicii-masaj-erotic.blogspot.com/
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: giuliadelicii@yahoo.com
    Daca esti pe Facebook acolo sunt si eu! Mi-ar face mare placere sa ma adaugi la prieteni. Adresa mea de Facebook este: https://www.facebook.com/giulia.delicii
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Giulia Teodorescu.

Leave a Reply

