Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Amărăciune

485693_365018073576191_1952153009_n

De ce ai nevoie?
Gândește limpede și clar
Ce nu am eu și ceilalți pot avea
Dar tot ce fac, simt că e în zadar
Deoarece nevoia ta, e mai presus decât nevoia apei
Decât nevoia lacrimilor ce se-neacă într-un suflet secet
Decât speranța ce s-a stins odată cu plecarea ta,
Distruge-mă cu nepăsarea ta, observă dar de seamă nu băga
Întrucât acum am distrus singură cu mâna mea, toate amintirile ce erau
Și odată cu ele s-a stins și nevoia mea, și toată iubirea s-a preschimbat într-o stea,
numită amărăciunea.

 

Single Post Navigation

Leave a Reply

