Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Scrisoare către hateri

Dragi mei hateri, de pretutindeni,

Vă transmit prin scris, deoarece sunteți mulți, iară mie nu mi-ați dat dreptul la cuvânt. Voi, chiar nu vă dați seama, că îmi vorbiți degeaba? Orice cuvânt pe care mi-l aruncați, îl veți regreta mai târziu și știu asta mai bine decât oricine. Asta pentru că, dragii mei, viața, le întoarce pe toate. Nu vă voi înnebuni acum, știu că nu credeți în Dumnezeu, deoarece nu dați dovadă de credință. Dar, spunea un filosof odată “Dacă crezi în Dumnezeu, iar el nu există și ai murit, nu ai pierdut nimic, dar dacă Dumnezeu există iar tu ai murit fără de credința în El, ai pierdut totul”. Atât am avut de spus, în legătură cu faptul că v-ați luat de credința mea.

“Îl chem pe tata!” Cu siguranță, recunoașteți această replică. Da, eu am spus-o, dar niciunul nu a fost în stare să gândească de fapt, ce semnificație are. Bineînțeles că nu am să mă duc după tatăl meu, toată acea replică este o metaforă.

Sunt urâtă? Păi, atunci, n-aveți decât. Să vă cadă ochii în timp ce mă priviți. Nu cred, chiar nu cred că voi arătați mai bine. Nimeni nu e perfect, cu toții avem defecte, dar jignirea nu e o soluție. Și eu aș fi putut să jignesc, mult și bine, dar am ales să nu o fac. De ce? Deoarece nu îmi voi pierde timpul, aiurea, certându-mă cu niște persoane care nici măcar nu merită atenția mea. Și degeaba râdeți, “Cel ce râde la urmă, râde mai bine” .  A, și aș mai avea foarte multe de spus, însă aleg să închei aici.

Și în cele din urmă, să nu o uit nici pe asta. Dacă nu mă suportați, treaba voastră. Nu am fost făcută să mă suporte toată lumea, dar o face cine contează. Detestați-mă în continuare, oricum, nu toată lumea mă place, dar nu toată lumea contează.

Cu mult drag,
Brighter Angel 
 
large (27)

Single Post Navigation

Leave a Reply

