Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Existență

large4w5

Vreau să-mi curm existența inutilă,
Să se spargă toate în lacrimi de oglindă
Să se prelingă-n geamul de apus durere
Să zbor rupând pământul, cu ultima fărâmă de putere
Vreau ca fulgerul să mă cunoască
Dinaintea ochilor tăi ce mi-au refuzat iubirea,
Căci mi-ai dorit-o dar apoi m-ai dat uitării
Și mă frământă glasul plecării tale.
Te-am așteptat nopți întregi și zile nedormite
De căldura ta aveam nevoie,
Dar m-ai lăsat cu suflul făr de speranță și făr de voie
Și acum mă doare.
Mi-ai dat un rost la viață și apoi mi l-ai luat
Cu ghiarele de demon, te-ai înfipt în viața mea întunecată
Deși ai încercat să o faci luminată
Acum în bucăți de iad e sfărâmată.
Te-am iubit cu n-am iubit pe nimeni o viață întreagă
Dar tu ești cel ce lasă viața-mi dinaintea ochiilor să-i cadă
Vrei să cad la tine la picioare, să fiu doar o păpușă cu un zâmbet,
Pe care niciodată lipsa ta nu o doare.
Să mă arunci de toți pereții într-o încăpere
Să râzi căci eu zâmbesc, în deplină durere,
Dar nu te-ai pus în locul meu niciodată.
Însă iată cum am plecat, un suflu de vânt m-a luat
M-a purtat prin toată lumea și m-a azvârlit
Într-un Univers infinit,
Să-mi caut lumea unde pot să trăiesc.
Și cu Dumnezeu lângă mine, am să reușesc.

Single Post Navigation

Leave a Reply

