Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Viață?

 

Dark-Forest-35836-240944

Trăiesc în propria mea persoană
Căci tu înloc să-mi oferi căldură mi-ai pus gheață în locul unde sufletul era
Și zăcea
Și plângea, că de dorul tău nu mai putea
Cuvinele din propria-mi sine care mă salvează te rănesc
Dar pe mine mă rănesc ale tale, care vin de nicăieri
Din ură și din singurătate, m-ai lăsat singură în cuvintele tale pustii
Pline de tristețe și de strigăte vii, și urlete, și morți ce mă apun
Ai lăsat să moară, o altă viață din mine,
O viață vie și oarbă, ce ai luat-o cu tine
Într-un loc stins, iar acum o distrugi prin a-i tăia speranțele
Într-o mare de suferință, o lașă să-și verse lacrimile
Dar ea nu mai există.
A plecat tot ce a fost din ea,
Dar dorința ta o refuză, ea vrea să se întoarcă
Porțiile inimii tale sunt închise
Ea moare întinsă
În petalele unui negru trandafir.

Single Post Navigation

Leave a Reply

