Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Ecoul valorii

large (8)

Am să distrug soarele cu proprie mână
Voi distruge și luna, ca nimic din mine să nu mai rămână
Voi distruge Universul, și-am să apun cu dânsul
În propria-mi durere, de unde nu m-ar salva nici plânsul.
Mi-am rupt bucăți din suflet, și le-am preschimbat în cuvinte
Mi-a rămas doar inima, care nimic nu mai simte
Mă înec în valuri întunecate, căci trecutul și-a spus păsul dinaintea mea
Și mi-a făcut felul, cum niciodată nu aș fi crezut.
Am rupt vântul în bucăți de frunze vii
Simțind că nimic ce-a fost nu va mai fi
Iar partea-mi ce zâmbea nu va mai trăi
Va fi doar un ecou gol, până voi muri.
O mână ce-a căzut, odată cu noaptea
Șoapta Universului distrus de mine,
Luna care dorea a se răzbuna pe mine,
Deși-mi vor răul nu mă pot păta,
Decât soarele ce arsă vântul
Și crunt m-a părăsit în lacrimi
Ascultându-mi cântul.

Single Post Navigation

Leave a Reply

