Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Înlăcrimată durere

313nbsg

Iubirea e o lacrimă stinsă
Ce inexistența sa o poartă-n zilele de azi
M-aș desprinde dintr-o rază de soare
Dacă aș știi să cad în brațele tale.
Și nu doar atât, aș rupe apa în bucățile oglinzii
Ce am spart-o-n propriile mâini când ai plecat,
Și cu lacrimi de sânge tot lacul l-am pătat,
Iară azi mi-am scris în sufletul de veninul suferinței infectat.
Visam la locul unde s-ar putea odihnii nederanjat
Dar un singur urlet liniștea mi-a tulburat
Sunetul lipsei tale, sec, gol și ostil
Căci plină de ură m-ai lăsat, de când am fost copil.
Lacrima stinsă e iubirea,
Ce ți-am purtat chiar și-n ultimele clipe
Inexistența mi-a purtat și mi-a distrus,
Cu lipsa ta toată lumina stelelor
Ce mă-nsoțeau în vremurile de apus.
Acum că sunt fără de zi voi dispărea
Ca luna nouă noaptea, și ca vântul lumea voi vedea
Tu doar mă vei simți dar nu mă vei putea atinge,
Vei știi doar că sunt rece,
Precum fulgul de nea care de geamul sorții se prelinge.

Single Post Navigation

Leave a Reply

