Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Nevoie

tumblr_mle74e1ehA1s9xvd5o1_500_large

Uită de mine, și uită că exist
Uită de toate, simt că nu mai rezist.
Uită ce-a fost, că rostul a fost înghețat de un aer rece și trist,
Spune doar că n-am avere, că degeaba mă mișc,
Că nu-mi găsesc locul nicăieri și rămân fără putere
Și oricât încerc, ca soarele de ploaie, eu nu pot scăpa de durere.
Iubirea ta era singura ce mă mai ținea în viață
Dacă nu o simt mor topindu-mă precum un cub de gheață,
A ajuns ceva necesar vieții mele de zi cu zii
Dacă nu te simt aproape, e ca și cum nu aș mai fii.
Nu înțelegi, e ca și cum ființa mea ar fi îngropată
Parcă aș fi o marionetă care nu poate să râdă niciodată
Mă simt legată de lacrimile ce le vărs în urma iubirii tale
Că am nevoie de tine, mai mult decât am nevoie de soare,
Dar nu înțelegi.
Mi-aș lua lumea în cap și aș da-o toată de pământul rece
Apoi aș aștepta timpul să te-aducă lângă mine, că altfel nu trece…

Single Post Navigation

Leave a Reply

