Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Pentru fericirea ta

large (18)

Să-ți aduc zâmbetul pe chipul tău de ploaie luminat,
Acum e tot ce-mi mai doresc, când mă simt blocat,
În acest loc întunecat, și amintirile în fața ochilor mi se revarsă
Cât de mult m-ai apărat, de demonul din mine, și m-ai făcut a ta mireasă
Erai un trandafir negru, printre-atâtea suflete fără de casă
Te-am luat în inima-mi și te-am pus apoi în suflet, pentru că îmi pasă.
Nu pleca, tu înger curat rămâi în putere,
Dacă nu am să-ți ofer, fericirea mea să scapi de durere
Adu-ți aminte de momente bune, nu zi la revedere
Că aripi negre soarta ți-a pictat, dar eu ți le dau pe ale mele.
Tu suflet blând, ce te iubesc atât de tare,
Aș fi în stare să-ți aduc din Univers, și-o lună și un soare,
Dacă aș știi că vei zâmbii, și vei răsării din nou, ca cea mai frumoasă floare.
Ești trandafirul meu, sufletul meu, îngerul meu pereche
Nu e scris nicăieri, dar asta-mi spune inima și sufletul ce între noi continuă a sta de veghe.
Nu uita că tu ești Universul meu, și fără tine tot ce îmi rămâne este vidul ce lasă urme grele
Te-am așteptat, am să te aștept, cu brațele deschise, iară când vei zâmbii din nou,
Voi fi paza chipului tău fericit, toți ani vieții mele.
Pentru că tu îmi dai bucuria
Pentru că tu mi-o iei
Pentru că tu m-ai trezit din bobocul ce eram
Pentru că după tine-mi plânge sufletul pe spartul geam,
Pentru că fără tine, nu cred că mai eram.

Single Post Navigation

Leave a Reply

