Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Eșarfa

4229137_orig

Orice inimă rănită se va ridica greu. Lumea e crudă, și ce faci când nimeni nu îți dă motiv să continui? Ce faci când rămâi fără motiv să lupți? Eu ce să fac acum? Aleg să continui, și așa să faci și tu amicul meu, pentru că nu știi ce aduce ziua de mâine. Și caut ceva să mă facă puternică, pentru că vocea mea nu e suficientă, e nevoie de prieteni mereu ca un fir să se rupă. Da, un fir al prieteniei. Cum să te simți atunci când ții la cineva, dar prietenii acestuia îl țin departe de tine? Mie îmi vine să-i ucid pe toți, și în sufletul meu am făcut asta de mii de ori. Și tot ținând în mine, aș putea face ceva necugetat, cum ar fi să încerc să ucid oameni, oameni care mă deranjează prin simplul fapt că se bagă în viața mea mult prea indirect, luând de lângă mine persoanele la care țin cel mai mult. De asta, de asta scriu aici. Pentru ce-i care au întrebat ce vreau, vreau un motiv. Ce motiv? Motiv să nu-i distrug pe cei care-mi distrug viața. Vreau putere, care este greu de obținut, dar atunci când o am și o contopesc cu voință și curaj, nimic nu mă mai poate oprii. Ce aștept din partea prietenilor mei? Aștept un semn că ei nu au uitat de mine. Nu am încredere în nimeni, singurele persoane în care cred sunt eu și persoanele de care știu că mă vor în viață și vor să lupt. Am un defect, văd minciuna în ochi, iar atunci când sunt mințită, mint mai rău decât pinochio. Pot vedea acțiunile oamenilor doar din priviri, pe cele trecute, pe cele viitoare. Nu mă impresionează dezamăgirile lor, dar nu credeam să fie atât de puternice, și din vina unor forțe exterioare.

Și așa am ajuns să-mi iau o eșarfă, care va fi de acum simbolul puterii mele. Una de la fiecare prieten, fiecare însemnând ceva, iar cei care îmi fac acest dar din inimă, vor fi pe veci păstrați în sufletul meu. Eșarfa e caldă, e protectoare, îți oferă iubirea lor, și îți spune atunci când ceva merge prost în relația ta cu cineva, pentru că în momentele rele vor fi răsplătite cu emanare de răceală în loc de căldură.

Iar la urma urmei, celui care îmi va oferii inima lui în acest mod,  aceluia am să-i fiu cea mai loială.

Single Post Navigation

Leave a Reply

