Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Examen?

 

1625592_589049357838284_1062456811_n

Toți am trecut prin asta, toți știm cât de greu este. Cu toții am avut o perioadă în viață în care trebuia să ne pregătim pentru un următor nivel. Așa și eu, acum și aici, renunț la următoarele 3 luni din viața mea pentru a mă dedica la ceea ce am cu adevărat de făcut. Examenele naționale sunt aproape, trebuie să lupt cu toate forțele, și tot timpul care mi-a rămas, trebuie să îl dedic unei munci continue fără pauză. Fără pauză căci timpul e scurt. Și poate o să vă vină în cap ideea: “Ia uite mă, cu ce-și face ea griji, examenele alea de 2 lei care nu contează de loc”. Dar dragii mei nu uitați cei care mă criticați, că ați fost și voi în stagiul acesta.Vă este ușor să vorbiți, pentru că spre deosebire de mine, voi ați trecut deja peste asta.

Iar după cum spuneam, amicii mei ne vom vedea mai rar de acum încolo, mult mai rar pentru că m-am trezit din somn cu o voință de a lupta. Și voi lupta, până la sfârșit!

Single Post Navigation

Leave a Reply

