Dreams World

Fight the reality, with magic ..

În singurătate

large (7)
 
Ce să facă o inimă rănită, în singurătate
Ce să fac când știu că stau de ani întregi, în pustietate?
De fiecare dată când soarele dă semnal de dimineață
De fiecare dată simt că m-am trezit, într-un cearșaf de gheață,
Și simt că tot ceea ce fac e fără sens, că n-am loc în lume
Încerc, încerc și iar încerc, dar sunt luată-n glume.
Sunt un măr rău, necopt și dat deoparte
Plâng și plâng, degeaba plâng, luptând cu mâinile moarte.
Iubirea-mi este făr de rost, continui să eșuez în toate,
Încerc să-i fac pe ceilalți fericiți, dar nici asta nu se poate,
Îmi văd prietenii fiind triști, și plâng întreaga noapte,
Și-n următoarea dimineață, caut ceva care să-i scape.
Dar eu când plâng și am nevoie de-ajutor
De ce toți prietenii mă lasă să mor?!
De ce îmi întorc atât de mult spatele, 
Cu ce le-am greșit eu, că am vrut să le fiu mereu aproape?!
Și iarăși simt că n-am un rost în lume, 
Tot ceea ce fac e inutil, și sunt luată-n glume, 
Ar fi mai bine ca să plec, să rămână praf din mine,
Ca un ghiocel să mă ofilesc, 
Să sărut zăpezile străine,
Căci sunt un măr rău și-am fost aruncat degeaba-n lume. 
 
 

Single Post Navigation

Leave a Reply

