Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Nimeni

large (3)

Ploaia cade greu pe sufletul meu rece,
O lacrimă din colț în colț, obrazul mi-l mai trece.
Doare ca un spin de trandafir,
Iar ochii tăi devin de gheață.
Nu am inimă, am o floare ofilită,
Am o lumânare stinsă, și ceara e topită.
Iubirea mea a fost distrusă, din prima până în ultima clipă,
Suflu greu dar spinii tot înțeapă, vor să mă distrugă.
Ce mi-am făcut e doar cu mâna mea,
Că n-am înțeles tainele lumii
Am văzut doar partea bună, m-am lăsat pradă luminii.
Dar partea rea a fost mereu, la un pas de mine
M-a distrus în orice minut de viață,
Am rămas un aer întunecat, rece ca un cub din gheață.
Dar nimeni nu mi-a căutat în interior, să vadă ce găsește
Și iarăși am pășit pe loc strâmb, durerea nu mai trece
Dar mi-am distrus propria lume, și-am rămas un gol care suspină.

Single Post Navigation

Leave a Reply

