Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Cuvântul

large (4)

 

Lacrimile mele sunt amintiri sparte. Iubirea mea e praful ce se șterge în deșert. Iubirea mea e dorul soarelui de apă. Iubirea mea e vântul ce din praf nicio urmă nu lasă. Dă-mi un motiv să mă întorc și să fug, dă-mi un motiv să lupt în continuare, dă-mi un motiv să fiu tot eu. Dă-mi un motiv să exist. Aruncă în mine cu orice apuci, cu orice cuvinte, cu orice fapte, nu mă voi întoarce. Inima mea nu e o comoară ascunsă, dar nici că-mi mai aparține. E acolo, la cineva care o ține să nu o atingă nimeni. De câte ori mi-am dorit să dispar, acel cineva mi-a șters lacrimile și m-a îndrumat spre cer, să zbor ca un fluture verde ce m-a dat natura. Dar nu știu cine, cine m-a prins de aripi și nu pot să fug. Nu știu dar m-a dat de pământ dintr-o dată, de toate pietrele și stâncile și am murit în a deșertului secetă, înecată. Iar trec prin asta, iar trec prin chinul ăsta, iar nu mai pot continua, iar aștept o mână să mă ridice, iar… și iar… Ordinea întâmplărilor nu s-a schimbat. Am să fug, am să fug cât de departe pot și nu mă voi mai întoarce. Următoarea dată când Domnul de Sus mă cheamă, am să-i întind mâna și am să plec bucuroasă. Pentru că oamenii nu mai au nevoie de mine. Pământul și-a spus cuvântul dinaintea mea. Exist degeaba, pot pleca.

 

Single Post Navigation

One thought on “Cuvântul

  1. Weezy F. Baby on said:

    Amintirile-ti sunt sparte, dar nu si sperantele
    Nu e nevoie sa fugi, cand viata-ti arata toate fetele
    Si motivele, inecate in lacrimi, in lungile nopti
    Trebuie sa te regasesti imediat, si sa inveti sa inoti
    Cu un caracter de fier ai fi ruginit pana acum
    Dar ai trecut prin apa, praf, foc si fum
    Sa nu te gandesti ca renunti nici macar un minut
    Aminteste-ti mereu ca nu e totul pierdut

Leave a Reply

