Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Daca ele nu vor conta

tumblr_ndwtr9u0Lq1tiqi90o1_500

Nu concep de ce accept lumea daca ea nu ma accepta. Nu concep pentru ce respir aer. Nu concep motivul pentru care te iubesc, nu concep de ce… Probabil aici sau acolo nu exista niciun motiv anume. Probabil in ochii tai nu sunt cineva in care sa ai incredere. Ori asta, ori increderea mea in tine e oarba. O lume chioara, de ce a trebuit sa imi pun toate sperantele in tine?! O lume vesnica apusa, de ce esti atat de cruda cu omul ce-i bun cu tine?! O lume… Daca nu meritam trebuia sa aflu, nu m-as fi apropiat. Dar eu nu sunt om, sunt spirit care simte. Nu sunt facuta din carne si oase, sunt facuta din amintiri, sentimente, idei, idealisme, sperante… Nu mi-am dorit mai mult decat prezenta ta in viata mea, dar trebuie sa renunt. Trebuia sa te ignor cum faceam cu restul lumii, dar ochii mei chiori m-au facut sa vad ceva special… Acum regret, plansul acru mi-l regret si continui sa ma intreb de ce iti ofer iubire cand tu imi oferi ignoranta?! N-ar trebui sa fie o relatie de dragoste, pusa intr-o balanta? Simtim la fel, ori nu simtim. De ce ma simt cazand din cer, rupand din fiecare nor cate o amintire.

Rasuflu greu, cu inima pustie… respir doar din speranta ca te vei intoarce la mine. Ma scald in lacrimile singuratatii, presupun ca e tot vina mea. Ah, veninul tau, ce mi-ai facut?! Iaca incerc dar nu te pot uita pentru ca inima-mi si sufletul nu vrea. Ah, iubire, de ce te ascunzi de mine. Credeam, ca suntem din nou ca la inceput, dar Doamne de ce m-ai facut sa cred… ca n-aveam nevoie sa simt din nou. Nu mai vreau sa simt nimic. Pe mine nu ma saluta dimineata decat durerea, iar abia noaptea tarziu simt o farama de iubire. O farama… care parca nici macar nu exista, dar o apreciez ca si cum ar fi totul si acel tot ma distruge.

Respir tot mai greu, pe suflet ma apasa… ma ucide plecarea ta, hai inapoi acasa ca nici diavolul nu poate spune ce otrava mi-a bagat in oase. Ca plansul n-a rezolvat niciodata nimic, dar daca nu as plange m-as fi inecat de mult. Ce sa fac, soare?! Ca fara tine simt ca ma sting! Ce sa fac luna, ca nu mai pot sa respir… hyperventilez. Probabil e doar varsta, si inca nu mi-am dat seama de adevaratele greutati ale vietii, dar scriu ce sufletul meu dicteaza. Orice depresie ma indeamna spre un elixir al uitarii, care ma poate stinge in chinuri, dar macar asa voi muri cunoscandu-se de ce. Imi perturba mintile, si nu pot gandi logic, motiv pentru care las sufletul sa ma ghideze. Pentru ca nu pot sa imi impun un lucru pentru totdeauna, dar in schimb voi lasa si sentimentele sa ma indrume, chiar daca sunt crude.

Un singur lucru, o singura persoana insa imi spune, ca nu mi-a sosit timpul. Amintirile a ceea ce am vorbit ma urmaresc in fiecare clipa si regret ca nu am ascultat fiecare sfat de la-nceput pana la sfarsit. O persoana pe care am pierdut-o probabil definitiv, dar am gasit o parte din ea in multimea de prieteni care ma abandoneaza care de care pe zi ce trece. Si vin altii, si pleaca si ei, si sunt din nou singura.

Dorintele mele, sperantele mele, visele mele, n-au contat niciodata. Am sa astept cat pot, sa le fac sa conteze, iar daca nu vor conta la timpul potrivit, ma voi opri din respirat, din pricina durerii si ma voi stinge.

 

Single Post Navigation

One thought on “Daca ele nu vor conta

  1. N-am citit mare lucru dar cred ca suferi din dragoste :3

Leave a Reply

