Dreams World

Fight the reality, with magic ..

La multi ani Panda ♥

Poate nu o să însemne mult, că n-am fost acolo să-ți ofer o îmbrățișare, că n-am fost și că nu sunt. Dar din suflet vreau să-ți spun, că pentru mine tu ești cel mai bun. Că da mult am suferit, dar tu viața mi-ai însorit. Poate e puțin și știu, dar mai mult nu am să-ți dau, da-n schimb, vreau să știi că te iubesc ♥ iară când a fi să fie, și-am să fiu cu tine sub umbrelă, am să-ți dau mai mult.

La mulți ani Panda mic ♥.

tumblr_mgl30rjHHU1s2tglco1_500

Single Post Navigation

Leave a Reply

