Dreams World

Fight the reality, with magic ..

Mai mult decat mult!

tumblr_mss1xhuKLI1qdippyo1_500

Simt o apasare in piept, de dorul tau ma atarna. Ma face sa nu mai gandesc
corect, stand cu focul lumanarii aprins in mana. Ma gandesc la un cantec
vesel intre tine si mine, zburand prin taina vantului, ce-ar putea sa-mi
sufle starea mea de bine? Ca doar o adiere calda, din partea inimii tale
blande… Si sufletul meu zambeste, boala din mine se ascunde. Daca exista
miracole, atunci eu cred in tine. Esti miracolul ce mi-a adus, acea stare
de bine. Si iti multumesc ca esti aici, aici aproape de mine. Si-mi pare
rau ca m-am ascuns, atat de departe de tine. Esti intunericul ce lumineaza,
in inima mea salvandu-ma de acea lumina mincinoasa. Lucesti mai mult decat
lumina, desi putini te pot vedea, si mai putin pot sa atinga, dara eu am
grija, de lumanarea ta sa nu se stinga. Tu stralucesti mai mult ca ea, mai
intunecat decat si noaptea, mai fabulos decat Universul, mai elegant decat
trandafirul, mai umed decat apa, mai uscat decat desertul, mai perfect decat
perfectul. Te iubesc mai mult decat inseamna “a iubi” in sine.

Single Post Navigation

Leave a Reply

